Jesteś tutaj

VII edycja Dnia Handlowca

W piątek 24 maja w Rezydencji Alabaster w Rzeszowie odbyła się już VII odsłona Dnia Handlowca – wydarzenia o charakterze targowym, zorganizowanego przez rzeszowski oddział Specjału oraz sieć franczyzową Nasz Sklep. Degustacje, nowości, promocje – oto co czekało na odwiedzających klientów. W części handlowej wzięło udział ponad 120 wystawców, a ich stoiska odwiedziło prawie 1000 klientów. 

Za nami wiosenna odsłona Dnia Handlowca. Wydarzenie podzielone było na dwie części: handlową oraz biesiadną. Spotkanie rozpoczęło się od posiedzenia Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy PSH Nasz Sklep S.A oraz zebrania franczyzobiorców, na którym omówiono kluczowe tematy dotyczące rozwoju sieci.

Tradycyjnie o godzinie 12:00 rozpoczęła się część handlowa, podczas której swoje produkty zaprezentowało ponad 120 producentów branży FMCG. Po raz kolejny impulsem do realizowania transakcji były specjalnie przygotowane oferty. Klienci mogli dokonywać zakupów z uwzględnieniem promocji i rabatów. Największe obroty na targach zrealizowały firmy takie jak: Grupa Maspex, Grupa Żywiec oraz Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" w Grajewie.

Niezmiennie Dzień Handlowca przyciąga tysiące klientów, dla których to okazja do zapoznania się z najnowszym asortymentem i trendami na rynku. Jak co roku promocjom i ofertom targowym towarzyszyły liczne degustacje. Szczególnie bogata była oferta firm, które prowadziły degustacje dań z grilla oraz degustacji lodów czy innych sezonowych produktów. To właśnie one przyciągały największą ilość klientów. W sumie stoiska odwiedziło kilka tysięcy klientów.

O godzinie 20:00 rozpoczął się Bal Handlowca, w którym udział wzięło blisko 500 zaproszonych gości, wśród których znaleźli się producenci oraz klienci Grupy Kapitałowej Specjał. Zgromadzonych gości przywitał prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz, który w kilku słowach wspomniał o ostatnich wydarzeniach w firmie. Następnie odbyło się wręczenie wyróżnień dla klientów. Do późnych godzin trwała zabawa przy hitach zespołu Meffis.

Podczas Balu Handlowca PPHU Specjał nagrodziło klientów: "Aglo" Sp. z o.o., Alta Sieć Handlowa Sp. z o.o., Delikatesy "Asia" Łańcut, Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Boguchwale, Kolmar Bis S.C. Janusz i Mieczysława Kicman, Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep S.A., Powszechna Spółdzielnia Spożywców „Społem” Rzeszów, Restauracja Olimp Rzeszów, Restauracja Olimp Tarnów, "Stek-Rol" Andrzej Barszcz Sp. J., Thu Do, "Trzy Strefy" Stanisław Ząbczyk, Womar Food Sp. z o.o. Sp. K., Z.P.O.W. Orzech Sp. z o.o.

PSH Nasz Sklep przyznała wyróżnienia firmom: Berti S.C., Działalność Handlowa Marek Bik, Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Leżajsku, Gminna Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna w Błażowej, Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Kamieniu, Przedsiebiorstwo "Samres Erg" Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Anmar" Andrzej Hołdowicz, Transfood Sp. z o.o. Sp. K.

Kolejna odsłona Dnia Handlowca już we wrześniu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Kapitałowa Specjał stała się większościowym udziałowcem sieci Rabat Detal. Tym samym ten pierwszy podmiot rośnie o mniej więcej jedną dziesiątą. Plany na rok bieżący zakładają uzyskanie ok. 10 mld zł obrotu, z czego ok. 1 mld zł Grupa „uzyska” dzięki współpracy z Rabatem Detal. – Podejmując decyzję o inwestycji kierowałem się jakością prowadzenia biznesu przez Rabat Detal. Oceniłem, że ta sieć jest bardzo dobrze zarządzana i posiada wysoką kulturę organizacyjną – mówi Krzysztof Tokarz, prezes zarządu GK Specjał.

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia powodują, że miesiące jesienne sprzyjają otwarciom nowych placówek Delikatesów Premium oraz Sezam, jak również remodellingom w formacie Nasz Sklep. W ostatnim kwartale odnotowano dużą dynamikę otwarć nowych sklepów. PSH Nasz Sklep obecnie liczy 3700 sklepów, natomiast łącznie Specjał Franczyza liczy już prawie 8 tys. sklepów franczyzowych.

X