Jesteś tutaj

Posnania przyjazna dla rodzin z dziećmi

Posnania została uznana za jeden z najlepszych obiektów dostosowanych do potrzeb rodzin z dziećmi. To kolejne wyróżnienie podkreślające unikatową ofertę obiektu. Od początku czerwca Posnania wprowadziła dodatkowe udogodnienie dla rodzin z dziećmi, poszerzając rodzinną strefę parkowania o dodatkowe 23 miejsca.

Na podstawie badania przeprowadzonego przez Colliers International, w ośmiu największych aglomeracjach handlowych w kraju, Posnania została uznana za najbardziej przyjazny rodzinom obiekt handlowy w Wielkopolsce. Analiza składała się z trzech elementów – inspekcji obiektu, wywiadów z zarządcami i właścicielami wybranych centrów handlowych oraz ankiet wśród grupy 1000 mieszkańców wybranych ośrodków miejskich mających dzieci w wieku do lat 12 i regularnie odwiedzających galerie handlowe.

Od 1 czerwca klienci Posnanii mogą korzystać z powiększonej strefy rodzinnego parkowania. Obecnie to 43 dedykowane miejsca parkingowe, zlokalizowane bezpośrednio przy wejściu do budynku. Są szersze, dzięki czemu łatwiej jest wypakować i zapakować wózek dziecięcy oraz zakupy. – To tylko jedno z istotnych udogodnień dla rodzin z dziećmi, jakie oferuje Posnania. Naszym wyróżnikiem jest dedykowana strefa dla najmłodszych z interaktywnym placem zabaw oraz unikalna przestrzeń Home Sweet Home, pełna książek, kolorowanek i zabawek – stwierdziła Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Do dyspozycji klientów mamy także nieodpłatne wypożyczenie wózka spacerowego oraz opaski tożsamości dla dzieci, przestronne pokoje rodzinne czy możliwość zorganizowania urodzin oraz opieki nad dziećmi – dodała.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ponad 100 mkw. zaaranżowano z myślą o najmłodszych gościach największego centrum handlowego w Bielsku-Białej. Galeria SFERA zainaugurowała nową przestrzeń dla najmłodszych zlokalizowaną w strefie restauracyjnej Galerii Sfera II – Kolorowy Ogród.

Z raportu przygotowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych oraz firmę EY wynika, że w Polsce na 1 tys. osób przypada niemal 300 mkw. nowoczesnych powierzchni handlowych. Wskaźnik ten okazuje się lepszy niż w Niemczech, Włoszech czy krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

X