Jesteś tutaj

Ponad miliard złotych obrotu SPAR Polska w 2017 r.

Zgodnie z zapowiedziami SPAR Polska zrealizował zakładane przekroczenie miliarda złotych obrotu w ubiegłym roku i zamknął go kwotą ponad 1 170 mln zł, jednocześnie odnotowując liczbę 250 sklepów sieci działających w kraju pod szyldem SPAR. 

Plan obrotu na 2017 r. sieci SPAR Polska, zrzeszającej niezależnych właścicieli sklepów, zapowiadany przez jej Prezesa Leszka Bać, został zrealizowany i spółka po raz pierwszy przekroczyła magiczną liczbę miliarda złotych obrotu, w dodatku o przeszło 170 mln zł. Te liczby, w połączeniu ze stabilnym rozwojem ilości sklepów oraz corocznymi wzrostami, dają podstawy do optymizmu dla dalszych perspektyw rozwoju marki obecnej już w 48 krajach na świecie.

Strategia SPAR Polska na rok 2018 zakłada przede wszystkim dalszy rozwój sieci. Ostatnie lata pokazują, że największą dynamikę rozwoju odnotowywać będą sklepy zapewniające klientom przede wszystkim wygodę i szybkość zakupów, a więc mniejsze supermarkety oraz sklepy typu convenience,. Dlatego SPAR w swoich planach rozwojowych stawiać będzie przede wszystkim na te dwa segmenty, rozbudowując formaty SPAR Express i SPAR supermarket. Kolejnym kluczowym obszarem aktywności będzie budowanie wielkości sprzedaży sklepów już istniejących, głównie poprzez efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży.

Sieć SPAR na świecie także kontynuuje rozwój w partnerskim modelu, opartym o motto „Wszyscy korzystamy na wzajemnej współpracy”, czego kolejnym dowodem jest niedawne otwarcie pierwszego sklepu w Sri Lance. To już 48. kraj na mapie świata, w którym obecna jest marka z charakterystycznym logo z zieloną choinką.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2017-10-27

W dniach 27-28 października br. w hotelu Narvil w Serocku odbędzie się doroczna konferencja SPAR Polska, organizowana dla franczyzobiorców oraz producentów i dostawców współpracujących z siecią.

Sieć SPAR Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Epoka Lodowcowa. Nowa akcja promocyjna dla klientów rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci.

X