Jesteś tutaj

Odpowiedzialność społeczna Tesco

Ponad tysiąc przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu znajdziemy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Swoje miejsce w raporcie znalazła też sieć Tesco.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Tesco zostało wyróżnione w raporcie 12 razy. Działania z zakresu walki z marnowaniem żywności ponownie zostały zauważone, a publikacja transparentnych danych o marnowanej żywności została bardzo dobrze oceniona. Doceniono również działania na rzecz lokalnych społeczności, czyli program grantowy „Decydujesz, pomagamy”, który już po raz czwarty zagości w sklepach sieci w maju tego roku, czy też program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” w trakcie którego dzieci poznają zasady zdrowego odżywiania oraz niemarnowania. Warto podkreślić, że w tym roku wśród dobrych praktyk zostały wymienione również działania Fundacji Tesco – Orszaki Mikołajowe oraz bieg charytatywny, dzięki któremu już od 6 lat wspieramy Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Tuż przed Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie, produkty z logo Caritas można już kupić w sklepach Tesco w całym kraju. Oferta sieci tuż przed spotkaniem młodych z całego świata poszerzyła się o kolekcję pamiątkowych świec i wody mineralne, z zakupu których część środków przeznaczona będzie na cele statutowe Caritasu.

Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce już po raz siedemnasty przyznała tytuły Dobroczyńcy Roku. Wyróżnienie w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania firmy” trafiło do Tesco Polska.

X