Jesteś tutaj

Odpowiedzialność społeczna Tesco

Ponad tysiąc przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu znajdziemy w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Swoje miejsce w raporcie znalazła też sieć Tesco.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Tesco zostało wyróżnione w raporcie 12 razy. Działania z zakresu walki z marnowaniem żywności ponownie zostały zauważone, a publikacja transparentnych danych o marnowanej żywności została bardzo dobrze oceniona. Doceniono również działania na rzecz lokalnych społeczności, czyli program grantowy „Decydujesz, pomagamy”, który już po raz czwarty zagości w sklepach sieci w maju tego roku, czy też program edukacyjny „Od uprawy do potrawy” w trakcie którego dzieci poznają zasady zdrowego odżywiania oraz niemarnowania. Warto podkreślić, że w tym roku wśród dobrych praktyk zostały wymienione również działania Fundacji Tesco – Orszaki Mikołajowe oraz bieg charytatywny, dzięki któremu już od 6 lat wspieramy Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Klienci Tesco Metro Ealing Broadway w Londynie od 25 sierpnia mogą odwiedzać całkowicie odnowiony sklep. W sklepie tym wprowadzono nową linię produktów delikatesowych składającą się z tradycyjnych polskich serów i wędlin. Ten sklep jest jednym z dwóch sklepów w całej Wielkiej Brytanii, gdzie można skorzystać z lady z tradycyjnymi polskimi produktami delikatesowymi .

Pod hasłem „Kulinarni odkrywcy” rusza dwunasta edycja programu Tesco dla Szkół, który tym razem koncentruje się na edukacji kulinarnej dzieci. Wg badań przeprowadzonych na zlecenie programu przez MillwardBrown, ponad połowa polskich dzieci w wieku szkolnym nie potrafi samodzielnie zaparzyć herbaty, a z odgrzaniem obiadu nie poradzi sobie co piąty gimnazjalista. Program edukacyjny Tesco dla Szkól – „Kulinarni odkrywcy”, skierowany do szkół podstawowych i gimnazjalnych, oferuje nauczycielom i rodzicom przepis na skuteczne zachęcenie dzieci do kulinarnych eksperymentów. Program wspiera kampania komunikacyjna do szkół, rodziców oraz klientów sieci.

X