Netto wspiera lokalny biznes

Aktualności

Netto wspiera lokalny biznes

16 lutego 2016

Sieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa oraz mięsa i wędlin unikalne warunki – przedsiębiorcy, którzy chcą wydzierżawić stoiska w wybranych sklepach przez pierwszy kwartał zapłacą za najem symboliczne 50 złotych miesięcznie[i].

Przez 21 lat obecności w Polsce Netto wypracowało efektywny model współpracy z lokalnymi producentami, oferując w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne w Polsce, m.in jak: Zakłady Piekarskie Oskroba, PHP „Bagietka”, czy Madej Wróbel.

W miejscowościach, gdzie jeszcze stoisk nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatę. Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych zainteresowanych wynajęciem stoisk w sklepach Netto, w szczególności z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego. W ramach umowy najemcy otrzymają lokal z podłączeniami do mediów, wyposażony w instalację alarmową. Koszty, jakie ponosi najemca, to adaptacja stoiska, podatek oraz bieżące koszty eksploatacji (zużycie wody i energii elektrycznej, ogrzewanie). Firmy zainteresowane współpracą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto, Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, która dostępna jest pod adresem mailowym: app@netto.pl.

Aktualnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby można znaleźć na 639 stoiskach w sklepach Netto. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania klientów, którzy przywiązują ogromną wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.

– Na bieżąco prowadzimy badania wśród naszych klientów, dzięki czemu wiemy, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Szczególnie cenimy smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin. Dlatego koncept naszej sieci handlowej zakłada obecność stoisk lokalnych producentów w naszych sklepach. W ten sposób wspieramy lokalny biznes
i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.

– Na tej współpracy korzystają wszystkie stronypotwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, które uhonorowane zostało przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie. – Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.

 


[i] Darmowy wynajem, nawet na okres próbny, jest niemożliwy ze względów podatkowych.