Jesteś tutaj

Netto kontynuuje remodelling swoich sklepów

Szczecin i Goleniów to kolejne miejscowości po gdańskiej Galerii Madison, w których zostały otwarte sklepy sieci Netto w nowej odsłonie. Placówki przeszły całkowity remodelling zgodnie z założeniami konceptu 3.0.

Sklepy Netto w koncepcie 3.0 już funkcjonują w Szczecinie przy ul. Kadłubka 39 oraz w Goleniowie przy ul. Jagiełły 16. Netto w najnowszej odsłonie to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki. Koncept 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: poszerzona i wyeksponowana oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, produkty To Go ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć handlowa Netto została oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy detalista wesprze budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce. Inicjatorem przedsięwzięcia jest Łukasz Piszczek – piłkarz grający na co dzień w Borussi, a pochodzący z Goczałkowic-Zdroju, gdzie już niedługo będą mogli rozpocząć szkolenia najmłodsi fani footballu.

Z tej okazji sieć handlowa przygotowała specjalny program lojalnościowy dla dzieci, które lubią gotować. Twarzą programu jest Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior. Akcja rozpocznie się  27 lutego. 

X