Jesteś tutaj

Lidl wsłuchuje się w opinie klientów

Lidl Polska nieustannie zmienia się, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Zmiany dotyczą nie tylko asortymentu w sklepach, ale również nowych usług. Już od  4. czerwca firma rozpoczyna długofalowy projekt – ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe oraz wziąć udział w specjalnej loterii z atrakcyjnymi nagrodami.

Chcąc poznać opinię klientów na temat swoich usług i zbadać poziom ich zadowolenia, Lidl postanowił udostępnić specjalną ankietę „Twoja opinia”, która będzie opublikowana na stronie internetowej sieci.

– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia. Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię  i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych, przyszłych działań – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska

Za pośrednictwem ankiety on-line Lidl będzie zbierał cenne spostrzeżenia, pomysły i propozycje dotyczące różnych aspektów funkcjonowania sklepów, takich jak: prezentacja towaru, jego dostępność czy ogólny poziom zadowolenia z zakupów dokonywanych w sklepach sieci. Te informacje zwrotne umożliwią jeszcze szybsze i bardziej elastyczne reagowanie na potrzeby Klientów.

Dodatkowo, każdy kto weźmie udział w ankiecie będzie miał szanse wygrać nagrody w loterii. Co tydzień rozlosowanych zostanie 50 bonów o wysokości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl, a dodatkowo raz w miesiącu – voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania w ramach oferty Lidl Podróże.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

Certyfikat Top Employer, który zdobył Lidl przyznawany jest pracodawcom o szczególnie rozwiniętej strategii HR i oferującym zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach. Sieć została również uznana najlepszym pracodawcą w Europie. Oba certyfikaty przyznaje międzynarodowy Instytut Top Employer z siedzibą w Amsterdamie i Düsseldorfie. 

X