Jesteś tutaj

Carrefour został ponownie sponsorem maratonu w Gdańsku

Carrefour po raz drugi został sponsorem Gdańsk Maratonu, którego 4 edycja odbędzie się już w najbliższy weekend. Działanie jest elementem realizowanej od 2014 r. kampanii „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników sieci.

Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki której klienci sieci mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie. W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Gdańsku, który odbędzie się 14 i 15 kwietnia.

– Cieszę się, że kontynuujemy współpracę z organizatorami gdańskiego biegu i po raz kolejny mamy okazję wspierać biegaczy na Pomorzu. Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w wielu miastach w Polsce. W 2018 roku planujemy dalsze zaangażowanie w imprezy sportowe, jesteśmy m.in. po raz drugi Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Już 11 września z Al. Paderewskiego wystartują uczestnicy 34. PKO Wrocław Maraton. Sam bieg organizowany jest od 1982 r., a Carrefour Polska po raz trzeci został partnerem tego wydarzenia

Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią „Z miłości do Zdrowia”. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków czy oferty wyselekcjonowanych produktów „Jakość Carrefour”, sieć organizować będzie akcje edukacyjne dla konsumentów. Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat zasad zdrowego odżywiania.

X