Jesteś tutaj

Carrefour wprowadza pionierski system poleceń do swojego e-sklepu spożywczego

Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą.

Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska otwiera centrum „Smak Kariery”. Pracownicy sieci oraz uczniowie szkół zawodowych zyskają dzięki któremu miejsce szkoleń i praktyk realizowanych bezpośrednio u pracodawcy.

Carrefour Polska oraz spółka 4Mobility nawiązały współpracę i rozszerzają portfolio rozwiązań oferowanych klientom. W ramach umowy partnerskiej 4Mobility udostępnia usługę carsharingu przy trzech największych hipermarketach Carrefour w Warszawie, a użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour” mogą korzystać z kuponów zniżkowych i taniej podróżować wypożyczonymi „na minuty" autami.

X