Jesteś tutaj

6 sklepów Baltony na wrocławskim lotnisku

Nowy operator sklepów wolnocłowych w Porcie Lotniczym Wrocław właśnie oficjalnie zainaugurował działalność. Baltona poszerzyła ofertę modową, wybór artykułów spożywczych czy kosmetyków, wprowadziła nową markę z produktami regionalnymi, otworzyła też 2 całkowicie nowe lokale.

W ubiegłym roku Baltona wygrała konkurs na operatora sklepów wolnocłowych na wrocławskim lotnisku. Pierwszy sklep otworzyła już w grudniu, teraz gotowych jest wszystkich 6 lokali. 30 sierpnia Baltona uroczyście zainaugurowała swoją działalność w Porcie Lotniczym Wrocław.

Oferta nowego operatora jest bardzo różnorodna. Cztery sklepy, łącznie o powierzchni 740 mkw., znajdują się w hali odlotów Schengen. Największy z nich to Wroclaw Duty Free, oferujący m.in artykuły spożywcze, perfumy, kosmetyki, akcesoria, alkohole i wyroby tytoniowe. Fashion Boutique proponuje odzież, biżuterię i akcesoria, a w Zoom można zaopatrzyć się w prasę i książki. Nową koncepcją jest Spirit of Poland, sklep wyspecjalizowany w polskich produktach regionalnych. Można tam kupić m.in. ceramikę, miody czy sery z Dolnego Śląska, kraftowe piwa, nalewki czy inne regionalne alkohole. 

Baltona otworzyła sklepy również w dwóch zupełnie nowych lokalizacjach. W hali odlotów non-Schengen operator uruchomił lokal ze swoimi największymi bestsellerami. Zakupy można zrobić też w hali ogólnodostępnej, na parterze – nowy lokal liczy 86 mkw. Znajdziemy tam m.in. perfumy, kosmetyki i akcesoria modowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Pod koniec sierpnia Baltona otworzy 3 sklepy w lokalach zastępczych. Prezes Baltony, Piotr Kazimierski podczas konferencji prasowej przyznał, że szacunkowy koszt otwarcia 14 lokali sprzedaży wolnocłowej na Lotnisku Chopina w Warszawie wyniesie ponad 30 mln zł.

Przychody Baltony w 2018 r. wyniosły ponad 480 mln zł, co oznacza wynik lepszy, od osiągniętego w 2017 r. o 32%. Największa w tym zasługa dobrych wyników sprzedażowych w sklepach. Niższą dynamikę wzrostu osiągnięto w segmencie gastronomii.

X