Żywiecka Kronika Filmowa – nowa kampania marki Żywiec

Kampanie

Żywiecka Kronika Filmowa – nowa kampania marki Żywiec

06 sierpnia 2014

Marka Żywiec postanowiła wskrzesić kultowy format znanej pokoleniom rodaków Polskiej Kroniki Filmowej, tym razem w nowej wersji, ale nawiązującej jednak cały czas do tradycji starej Kroniki. Zostanie ona pokazana w najnowszej kampanii firmy jako Żywiecka Kronika Filmowa, która w swoich spotach ukaże współczesne życie Polaków, podchodzących do zmieniającej się rzeczywistości z humorem i dystansem. Nowa platforma komunikacyjna czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne, łącząc to z nowoczesnością. Spoty reklamowe są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014 r. Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna konkurs dla młodych i zdolnych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesną Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane szerokiej publiczności podczas 13. edycji PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł nagrody. Na nadsyłanie prac uczestnicy konkursu mają czas od 7 sierpnia do 5 września 2014 r.