Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w internecie.
Bierz Ż w swoje ręce, Ż bez fałszu, W Ż nie bój się próbować, Ż w swoim rytmie oraz Ż muzyką – oto hasła, które pojawiają się w tegorocznym spocie promującym trasę Męskie Granie. Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla Początek, zapowiadającego serię siedmiu koncertów sponsorowanych przez markę Żywiec.
Kampania wspierana jest także w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę.
Teledysk do singla „Początek”, na bazie którego powstał spot reklamowy, ma już ponad 17 mln wyświetleń na YouTube. Co więcej, zaraz po premierze klip trafił na pierwsze miejsce listy „Na czasie” i utrzymywał się tam przez dwa kolejne tygodnie. Na Spotify piosenkę odtworzono już ponad 2.3 mln razy oraz od pięciu tygodni utrzymuje się ona na pierwszym miejscu Listy Przebojów Trójki.
Męskie Granie to wyjątkowy projekt na kulturalnej mapie Polski, który nieustannie zaskakuje przełamywaniem konwencji i łączeniem stylów. Już po raz dziewiąty na scenie spotkają się najlepsi polscy artyści, którzy ponownie udowodnią, że rodzima muzyka jest niebanalna i bardzo zróżnicowana. W tym roku przed publicznością wystąpią m.in. Męskie Granie Orkiestra na czele z Kortezem, Podsiadło i Zalewskim, Nosowska, Ørganek oraz Fisz Emade Tworzywo.