W XIV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Najcenniejsza Polska Marka 2017”, wódka Żubrówka zdobyła najwyższy laur w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem.
Sukcesem w najnowszym rankingu dziennika, Żubrówka potwierdziła swoją wysoką pozycję, po raz pierwszy plasując się na pierwszej pozycji przed markami piwa. Jednocześnie Żubrówka zanotowała znaczący wzrost wartości marki, deklasując swoich rywali z czołówki rankingu marek alkoholowych i notując niemal dwukrotnie większą wartość niż kolejna w zestawieniu marka wódki.
W rankingu „Rzeczpospolitej”, znalazły się także inne marki wódki z portfolio CEDC: Soplica (5 miejsce wśród najmocniejszych marek alkoholowych) oraz Żytniówka i Absolwent (miejsca 15 i 18).
W zestawieniu wszystkich polskich marek, sporządzonym według szacowanej wartości, Żubrówka zajęła 20 miejsce, awansując o 4 pozycji w porównaniu z rankingiem z roku 2016. Listę najcenniejszych polskich brandów otwierają Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które utrzymały swoje pozycje.