W rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka zajęła trzecią pozycję wśród globalnych marek wódek, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.
Biorąc pod uwagę marki zarówno globalne, jak i regionalne, Żubrówka zajmuje piąte miejsce w zestawieniu, po Smirnoffie, Absolucie i dwóch wódkach dystrybuowanych na rynku ukraińskim.
Według rankingu IMPACT, Żubrówka jest również wódką o największym przyroście sprzedaży liczonym według ilości sprzedanych 9-litrowych skrzynek, osiągniętym drugi rok z rzędu.
W porównaniu z danymi za rok 2014, w ubiegłym roku w Polsce i na rynkach eksportowych sprzedało się łącznie aż o milion 9-litrowych skrzynek Żubrówki więcej.
Żubrówka to najwyżej notowana polska marka wódki w rankingu IMPACT (9 miejsce: Krupnik, 13: Żołądkowa Gorzka Czysta De Luxe). Ponadto w zestawieniu znalazła się też inna marka CEDC – Soplica, z łączną sprzedażą 2,5 miliona 9-litrowych skrzynek w ubiegłym roku.