“Zostaw paczkę w Żabce” – nowa usługa dla klientów sieci

Detal/Hurt

“Zostaw paczkę w Żabce” – nowa usługa dla klientów sieci

19 lipca 2021

Od 15 lipca br. kupujący mogą skorzystać z usługi “Zostaw paczkę w Żabce”. Żabka to pierwsza sieć sklepów w Polsce, która umożliwia taką usługę klientom indywidualnym. Operatorem technologicznym usługi jest Pointpack S.A., integrator sieci handlowych i firm kurierskich.

Założenia usługi „Zostaw paczkę w Żabce” są bardzo proste. Nie trzeba drukować etykiet, wystarczy oznaczyć odręcznie paczkę odpowiednim numerem przesyłki i pozostawić ją w wybranym sklepie. Odbiorca ma 2 dni na zgłoszenie się po przesyłkę, którą odbiera z tego samego sklepu, w którym została nadana, podając sprzedawcy kod odbioru. Istnieje również możliwość nadania przesyłki za pobraniem, w tym przypadku jej wartość nie może przekroczyć 1000 zł.

– Wszelkie dodatkowe usługi, ułatwiające klientom codzienne życie są bardzo popularne również w prowadzonej przeze mnie Żabce. Cieszę się zatem, że sieć wprowadza kolejne rozwiązanie, dzięki któremu klienci przy okazji zakupów będą mogli zostawić lub odebrać paczkę z tego samego sklepu w ramach nowej usługi – komentuje Norbert Kruk, franczyzobiorca sieci Żabka z Poznania.

Operatorem technologicznym usługi jest Pointpack S.A., integrator sieci handlowych i firm kurierskich, który buduje rozwiązania IT, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

– „Zostaw paczkę w Żabce” to przykład kolejnej usługi, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, a także lokalnych mieszkańców i małych okolicznych firm. Nowe rozwiązanie może okazać się bardzo korzystne dla osób korzystających z portali aukcyjnych lub platform zakupowych, w których następuje bezpośredni odbiór zakupów od sprzedawcy. Dzięki tej usłudze nie będzie już konieczności spotkania się osobiście i umawiania się w konkretnym terminie. W ten sposób łatwo przekazać sobie wzajemnie określone produkty – mówi Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu & PR Pointpack S.A