Żółta Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, dołączyła do rodziny Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp na opakowaniu nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Wręcz przeciwnie: Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, od lat zachwycający miłośników kawy w Polsce.
Intensywna i wyrazista kawa Family – mielona oraz instant – wciąż jest dostępna w charakterystycznych żółtych opakowaniach, na których od teraz widnieje już logotyp Eduscho, a także naklejka z hasłem: „Nowe opakowanie, ten sam smak”. Bez zmian pozostały także gramatura oraz format produktu. – Żółta kawa Family to smak i aromat, który kochają Polacy. Teraz ten kultowy brand dołączył do rodziny Eduscho, tworząc silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Gdy tradycja spotyka się z nowoczesnością
Family to w wielu polskich domach synonim kawy. Jej połączenie z marką Eduscho to zaś gwarancja m.in. jeszcze lepszej widoczności produktu na półce, a co za tym idzie, łatwości w jej namierzeniu. Teraz kultowy smak i aromat został zamknięty w nowoczesnym, przykuwającym uwagę opakowaniu, którego elementy są spójne ze stylistyką Eduscho. Z przodu opakowania pojawiła się filiżanka, zaś z tyłu fascynująca historia Eduscho, które najlepszej jakości kawę serwuje od 1924 roku.
Silne wsparcie komunikacyjne
Kampania reklamowa dotycząca rebrandingu ulubionego produktu wielu kawoszy w Polsce nadal trwa. W jej ramach w telewizji konsumenci są zapewniani, że Family ma nowe opakowanie, ale wciąż ten sam, niezmiennie intensywny smak i aromat. O tym samym informują również gazetki klienckie oraz materiały POSM w punktach sprzedaży. Za działania ATL odpowiada agencja DDB, BTL realizuje Trade MKT, zakup mediów należy do kompetencji OMD, zaś działania w mediach społecznościowych prowadzone są przez GoldenSubmarine.
Nowe opakowania zaczęły pojawiać się w sklepach, jednak na półkach można jeszcze znaleźć kawę Tchibo Family w poprzedniej wersji graficznej. Będzie ona dostępna dla konsumentów do czasu wyprzedaży asortymentu.