Znane blogerki modowe dla Pepsi

Kampanie

Znane blogerki modowe dla Pepsi

14 sierpnia 2014

Do 21 sierpnia potrwa akcja „Lekka strona orzeźwienia” Celem akcji jest budowanie świadomości napojów gazowanych bez cukru Pepsi Light i Pepsi Light Lemon jako kobiecych napojów idealnych na gorące lato, dających orzeźwienie podczas aktywności na świeżym powietrzu, spotkań towarzyskich czy imprez, a także budowanie wizerunkowych skojarzeń z obszarami fashion i lifestyle.

Grupą docelową akcji są kobiety w wieku 16-34 lat. Nagrodami w konkursie są unikalne, zaprojektowane przez Digital One i firmę Plumbike specjalnie na potrzeby akcji, błękitno-cytrynowe rowery Pepsi Light  (a także napoje Pepsi Light Lemon).

By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić w sieci Rossmann napój Pepsi Light lub Pepsi Light Lemon, koniecznie zachować paragon, a następnie na stronie www.rossnet.pl/konkursy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie „Jak Pepsi Light orzeźwia twój letni styl?”.

W ramach aktywacji agencja Digital One współpracuje z popularnymi blogerkami (Jestem Kasia, Style Digger, Cajmel, Paulina Jagodzińska), których zadaniem jest przedstawienie letnich i orzeźwiających stylizacji modowych w innym od tradycyjnego ujęciu – w ruchu, na rowerze Pepsi Light, oraz publikacja materiałów na temat akcji i konkursu. Na potrzeby aktywacji agencja Digital One przygotowała też m.in.  formaty reklamowe do kampanii display w internecie, serwis www.lekkastronaorzezwienia.pl oraz materiały POS do sklepów Rossmann; agencja zamuje się także komunikowaniem aktywacji na profilu marki Pepsi na Facebooku – www.facebook.com/PEPSIpl