Targi Polagra Food to miejsce dialogu pomiędzy producentami i dystrybutorami żywności. Kolejna edycja tego wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Po pierwsze, jakość”. Ma ono podkreślać główne priorytety związane z organizacją poznańskich targów dla sektora spożywczego. Jednym z nich jest jakość relacji biznesowych, które można nawiązać na targach. Targi w przyszłym roku odbędą się w dniach 20-22 maja.
– Targi Polagra Food to wydarzenie o charakterze B2B skoncentrowane na budowaniu relacji handlowych na linii producenci żywności – odbiorcy biznesowi – kupcy z sieci handlowych oraz hurtownicy i detaliści z branży spożywczej. Na tych grupach planujemy koncentrować nasze działania marketingowe. Chcemy, by targi odwiedziły osoby zainteresowane rozwojem asortymentu i gotowe przystąpić do rozmów handlowych – zaznaczyła Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor projektu.
Organizatorzy targów wskazują także, że więcej uwagi poświęcą grupie z obszaru gastronomii – szefom kuchni, restauratorom, ponieważ wystawcy poprzedniej edycji targów wskazywali, że zależy im na popularyzacji produktów również w sektorze kulinarnym, dla którego mają dedykowaną ofertę.
Ogromnym walorem wydarzenia, jakim są targi Polagra Food, jest obecność zagranicznych kupców. Ten aspekt będzie rozwijany w kontekście kolejnej edycji wydarzenia, ponieważ polscy producenci żywności poszukują nowych rynków, które pozwolą na wykorzystanie potencjału produkcyjnego, jakim dysponują. Niemniej jednak potrzebna jest platforma do rozmów, która pozwoli na skuteczną promocję produktów i budowanie marki polskich firm zagranicą.
Hasło przyszłorocznej edycji targów nawiązuje do takich aspektów jak jakość spotkań merytorycznych – prelekcji, szkoleń dotyczących kluczowych dla branży zagadnień czy jakość obsługi. Podkreśla też jeszcze jeden ważny element jakim jest docenianie jakości żywności. Tu nie sposób nie wspomnieć o wyróżnieniu jakim jest Złoty Medal MTP przyznawany żywności o najwyższych standardach jakości, innowacyjnej i wybornym smaku, który wykorzystywany jest przez laureatów w kampanii promocyjnej produktów, co można zaobserwować na półkach sklepowych.