Zmiany w programie lojalnościowym SPAR

Aktualności

Zmiany w programie lojalnościowym SPAR

29 września 2015

1 października SPAR Polska wprowadza zmiany w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR”. Zmiany będą dotyczyły zasad naliczania punktów, katalogu nagród oraz terminu ważności zebranych punktów.

Nowy regulamin programu lojalnościowego zakłada, że Klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Z myślą o podniesieniu atrakcyjności oferty programu dla Klientów, poszerzono również katalog nagród, który zawierać będzie m.in. więcej drobnego sprzętu AGD oraz artykułów dla dzieci. Zmieni się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

    t

  • Zmiany w programie opracowaliśmy tak, aby jeszcze lepiej spełniał on wymagania Klientów sieci i był dopasowany do ich potrzeb – tłumaczy Michał Zych, Dyrektor Marketingu Sieci Detalicznych GK Bać-Pol. – Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR” przekonają Klientów do częstszych zakupów w naszej sieci, a zakupy w placówkach SPAR sprawią naszym Klientom jeszcze większą satysfakcję – dodaje Michał Zych.

Zgodnie z regulaminem programu „Karta Stałego Klienta SPAR” z naliczania punktów wyłączone są wyroby alkoholowe i tytoniowe.

Więcej szczegółów dotyczących programu lojalnościowego: www.spar.pl/p/program-lojalnosciowy