Zmiany w ekosystemie i przyszłość handlu na RetailTec Congress

Detal/Hurt

Zmiany w ekosystemie i przyszłość handlu na RetailTec Congress

RetailTec Congress odbędzie się 31 maja i 1 czerwca 2021 r. w Hotelu Sheraton Grand Warsaw. Wydarzenie zrealizowane zostanie w formule hybrydowej, która łączy elementy tradycyjnego kongresu oraz aktywności online na dedykowanej platformie. Po raz kolejny kluczowi liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce biorąc pod uwagę trendy i wyzwania, jakie dziś kształtują ten rynek. “Poradnik Handlowca” objął wydarzenie patronatem medialnym.

Kongres zainaugurowany zostanie dyskusją na temat skutków COVID-19 w sektorze retail  oraz wykorzystania nowych technologii, które w erze pandemii stały się akceleratorem zmian i kluczowym czynnikiem adaptacji do nowej rzeczywistości. Eksperci przeanalizują strategiczne kierunki rozwoju sektora handlowego w kontekście odbudowy gospodarki. Ważnym tematem podczas wydarzenia będzie post-pandemiczny klient – omówione zostaną zmiany w zachowaniu klientów i wpływu pandemii na ich nawyki zakupowe. Czy klient będzie chciał wrócić do kanału tradycyjnego czy pozostanie online? Wśród omawianych trendów pojawi się także post-pandemiczny klientocentryzm, czyli odpowiedź rynku na aktualne wyzwania stawiane przez klientów. Grono prelegentów przedyskutuje również założenia, szanse i zagrożenia związane z osiąganiem celów neutralności klimatycznej Europa 2050 w kontekście zmian ekonomicznych, politycznych i nowych oczekiwań konsumentów w zakresie dbałości o środowisko naturalne.

Drugi dzień Kongresu poruszy tematy związane z innowacjami w zakresie rynku e-commerce oraz zastosowaniem nowoczesnych systemów płatności. Eksperci omówią strategię omnichannel z wykorzystaniem nowego modelu tradycyjnych sklepów. Część dyskusji poświęcona zostanie kwestii logistyki w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Przeanalizowana zostanie ewolucja łańcucha dostaw w świetle pandemii, w tym elementów kluczowych z punktu widzenia klienta oraz najnowszych rozwiązań logistycznych. Na koniec kongresu zaplanowane zostało interaktywne podsumowanie całego wydarzenia, podczas którego wyciągniemy wnioski na temat przyszłości handlu i technologii w ekosystemie retailowym.

Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.

Kongres realizowany jest w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. W dobie ostatnich wydarzeń spotkanie organizowane w formule hybrydowej jest bezpieczną i wygodną formą zdobycia wiedzy!