Wraz z początkiem sierpnia, po 4 latach spędzonych w Polsce, Guillaume Girard-Reydet, Dyrektor Zarządzający Wyborowa SA oraz regionu Pernod Ricard Central Europe obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzającego Pernod Ricard India. Następcą dotychczasowego szefa firmy w Polsce i regionie będzie Eric Benoist.
Zmiany wejdą w życie 1 sierpnia. Obecnie Eric Benoist sprawuje funkcję Dyrektora Marketingu Międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.
– Bardzo cieszę się na myśl o nadchodzących zmianach. Czeka mnie sporo wyzwań – między innymi poznanie i zrozumienie tego czym jest Polska Wódka oraz rozwijanie doskonałych wódczanych marek, które znajdują się w portfolio firmy, takich jak rozpoznawalna na całym świecie Wyborowa, czy wprowadzona w tym roku na polski rynek Ostoya. Chcę również wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. To w kwestiach biznesowych. Prywatnie – chętnie zwiedzę Polskę, bo to piękny kraj. Chciałbym pojechać na Mazury oraz odwiedzić najbardziej znane polskie miasta i przyjrzeć się bliżej bliskiej historii Polski i Francji – opowiada Eric Benoist.
– Moje cztery lata w Polsce minęły bardzo szybko. Polska to cudowny kraj, z którym zdążyłem się bardzo związać. Miło jest obserwować i być częścią zmian, które tu zachodzą. Mam na myśli zarówno miasta, które mogłem odwiedzić, jak również naszą firmę. Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard – bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky, w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm. W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca Polskiej Wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą. Cieszę się, że podczas mojego pobytu w Polsce nastąpiły takie zmiany w Zakładach Produkcyjnych – mogą śmiało pretendować do tytułu najnowocześniejszych obiektów w tej części Europy. Na pewno wiele się w Polsce nauczyłem i miałem okazję poznać wspaniałych ludzi – zawsze będę ją wspominać z sentymentem – podsumowuje Guilllaume Girard-Reydet.
Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako Kierownik Marketingu w centrali firmy. W 1997 roku podjął wyzwanie w Hong Kongu, gdzie pracował jako Dyrektor Marketingu Pernod Ricard Asia, a następnie w 2000 roku został mianowany na Dyrektora Zarządzającego Pernod Ricard Japan. W 2003 roku objął stanowisko Dyrektora Marketingu Międzynarodowego w Martell, następnie w Mumm Martell Perrier-Jouët. Od 2009 roku, Eric zajmuje pozycję Dyrektora Marketingu Międzynarodowego w firmie Chivas Brothers.