Carrefour od 2014 r. realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim nie tylko szeroką ofertę zdrowych produktów, ale także porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków.
W środę 17 stycznia do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafił wyjątkowy katalog. Klienci mogą w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie braknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour wyjaśniają, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis.
– Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług, IT i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska.