Tesco podsumowało styczniową zbiórkę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wolontariusze – pracownicy sklepów – pozyskali aż 313 729,07 zł.
Wynik ponad 300 tysięcy złotych to efekt samej tylko zbiórki przy kasach 453 sklepów Tesco. Dodatkowo, w każdym sklepie oraz na parkingach przed nimi kwestowali indywidualni wolontariusze, który również pozyskiwali środki na rzecz WOŚP.
„Z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy współpracujemy od lat, ale po raz pierwszy zaangażowaliśmy do zbiórki naszych pracowników we wszystkich sklepach. Tego typu działanie to wielkie przedsięwzięcie logistyczne, ale cel jest słuszny i bardzo cieszy nas to, że zarówno pracownicy jak i klienci niezwykle zaangażowali się w działania” – powiedziała Bożena Polak, kierownik projektu w firmie Tesco.
Dodatkowo, na konto Orkiestry trafiło 9257 zł z aukcji Tesco na portalu Allegro. Największym powodzeniem cieszyła się kolacja i degustacja win z Robertem Makłowiczem, którą wylicytowano za 3050 zł oraz złota piłka z podpisem Pelé, wyceniona na 2040 zł. Zwycięzca kolejnej aukcji wpłacił 1575 zł za możliwość spędzenia dnia na stanowisku menadżera hipermarketu Tesco.
„Aukcje są świetnym uzupełnieniem zbiórki do skarbon, ponieważ dają możliwość pozyskania funduszy od osób, które z różnych względów nie uczestniczyły w zbiórce 11 stycznia. Nasza firma po raz pierwszy wsparła zbiórkę aukcjami charytatywnymi i muszę przyznać, że efekty bardzo miło nas zaskoczyły. Dziękujemy wszystkim, który zaangażowali się licytacje oraz tym, którzy licytacje wygrali” – dodaje Patrycja Bejm-Maras, menadżer działu społecznej odpowiedzialności Tesco Polska.