Zawsze jest dobry czas na… Herbatę!

Aktualności

Zawsze jest dobry czas na… Herbatę!

12 maja 2022

Herbata to jeden z najchętniej spożywanych napojów na świecie. Jej popularność utrzymuje się już od setek lat, a apetyt na nowe rodzaje, smaki i aromaty stale rośnie. Dla wszystkich spragnionych gorących premier na herbacianym rynku – mamy dobrą wiadomość! Battler – nowa marka cejlońskich herbat – jest już dostępna w Polsce, w kilku wersjach smakowych.

Polski dystrybutor wspiera wprowadzenie produktu na rynek szeregiem intensywnych działań marketingowych, mających na celu budowanie wizerunku nowej marki i zwiększanie jej potencjału sprzedażowego. Battler ma wiele cech, które mogą decydować o sukcesie. Doskonały smak, pochodzenie, tradycyjny proces produkcji, no i – co równie ważne – atrakcyjne opakowanie, wyróżniające się na półce. Akcja marketingowa, której hasłem przewodnim jest słowo „Esencja” koncentruje się na podkreślaniu walorów smakowych herbaty oraz zaprezentowanie filozofii, która towarzyszy jej produkcji. Szeroko zakrojone działania medialne zostały zaplanowane już do końca 2022 roku! Media tradycyjne, internet, półki sklepowe – wszędzie tam można spodziewać się informacji na temat nowej marki.

 

Esencja wyboru, prosto z Cejlonu

Herbaty Battler pochodzą z Cejlonu, co ma duże znaczenie nie tylko dla ich smaku i jakości, ale także – filozofii marki. Chodzi o różnorodność – kluczowy element kultury Cejlonu, który można odnaleźć w bogatej ofercie smaków i aromatów, jakie proponuje swoim klientom Battler. Herbaty tej marki to propozycja dla osób otwartych na nowe doznania, a ich szeroki wybór to gwarancja, że każdy, nawet najbardziej wymagający wielbiciel herbaty, znajdzie idealny smak dla siebie. Herbata towarzyszy tak wielu okazjom, że bogactwo oferty jest tu dużą zaletą. Napój, który pasuje do śniadania, sprzyja orzeźwieniu lub wieczornemu ukojeniu… W ofercie Battler można znaleźć odpowiednie propozycje na każdą okazję, na co dzień i „od święta” – a informacja na ten temat to ważny składnik akcji komunikacyjnej, prowadzonej w mediach społecznościowych.

Esencja starannej produkcji

Cejlon dostarcza na europejskie stoły herbatę już od ponad 100 lat, a unikalne warunki klimatyczne, panujące na tamtejszych plantacjach, przekładają się na wyjątkowy charakter każdej filiżanki tego napoju. Herbaty Battler pochodzą ze specjalnie wyselekcjonowanych plantacji, stosujących tradycyjne metody produkcji. Są one uprawiane z poszanowaniem dla środowiska naturalnego i pracy ludzkich rąk. Dowodem ich wysokiej jakości jest duża liczba certyfikatów, którymi może pochwalić się marka Battler – w tym m. in. Certyfikat Cejlońskiego Lwa. Do tego dochodzi jeszcze staranny i przemyślany dobór dodatków – kwiatów, owoców i ziół… Wszystko to sprawia, że każdy łyk herbaty Battler to pełna wrażeń egzotyczna podróż poprzez zielone plantacje ukryte pośród wzgórz Cejlonu. By się przekonać – trzeba spróbować!

Esencja skutecznego marketingu

Nawet najlepszy produkt wymaga jednak odpowiednich działań marketingowych, by odnieść sukces na rynku. Jeśli chodzi o herbaty marki Battler – komunikacyjna machina działa już pełną parą! GladioGroup – dystrybutor produktu na polskim rynku, od pierwszych chwil zdecydował się na wsparcie sprzedaży wielokanałową akcją komunikacyjną. W ten sposób konsekwentnie buduje świadomość marki i dostarcza informacje na temat jej oferty. Wszystkie te działania realizowane są pod wspólnym hasłem „Esencja płynąca z Cejlonu”. Na początku informacje o produktach oraz treści lifestylowe z herbatami Battler w tle pojawiły się na Instagramie i Facebooku. Gdy ruszyła sprzedaż w Biedronce, kluczowe dla komunikacji słowo „Esencja” było już ogrywane w rozmaitych kontekstach, budując świat marki na profilach popularnych influencerów. Inspiracja, płynąca z filiżanki herbaty Battler, okazała się naprawdę silna, a w ramach akcji powstało wiele wartościowego contentu – od przepisów kulinarnych z wykorzystaniem produktu, przez informacje na temat jego składu, aż po konkurs, zorganizowany przez jedną z czołowych polskich instagramerek. Zasięgi publikacji oraz zaangażowanie internautów były imponujące!

Esencja korzystnej współpracy

Działania, podjęte dotychczas przed dystrybutora, z pewnością miały duży wpływ na sprzedaż produktu. Ale to dopiero początek, a efekt synergicznych aktywności będzie wzrastał proporcjonalnie. Na drugą połowę roku planowana jest intensyfikacja działań – tym razem także w formule B2B i trade marketingu oraz duża telewizyjna kampania reklamowa. Znaczny kapitał marketingowy, zgromadzony w ramach szeroko zakrojonych działań, będzie procentował esencjonalnym zyskiem. Marka umiejętnie przyciągnęła uwagę konsumentów, a teraz – konsekwentnie buduje bazę wiernych klientów. Jeśli zawsze jest dobry czas na herbatę – idealny moment, na nawiązanie współpracy z marką Battler jest właśnie teraz!

*artykuł zewnętrzny*