Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki OSHEE, wspólnie z Michałem Sołowowem rozwijają nowy brand na rynku spożywczym.
eatyx to pełnowartościowe, zbilansowane posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia, a także nowoczesne boostery wspomagające codzienne funkcjonowanie organizmu.
Hiperżywność rewolucjonizuje rynek spożywczy
eatyx to marka, której misją jest tworzenie rozwiązań z zakresu nowoczesnego odżywiania i suplementacji. Koncept, za którym stoją twórcy OSHEE – Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – odpowiada na kluczowe wyzwania, z jakimi mierzy się społeczeństwo w XXI wieku. Rosnące tempo życia (zwłaszcza w dużych miastach), nadmierna emisja gazów cieplarnianych (także tych pochodzących z produkcji mięsa i nabiału), wzrost cen żywności spowodowany zmianami klimatu i będące ich skutkiem klęski żywiołowe, zanieczyszczenie środowiska i wyjałowienie gleby, przekładające się na spadek jakości żywności, to niektóre z nich.
– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę, nie zapominając przy tym o zdrowym, smacznym odżywianiu oraz potrzebie ochrony planety – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. Jak dodaje: – eatyx to nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która – co powiem z pełnym przekonaniem – zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
źródło: Publicon
Oprac.: Klaudia Walkowiak