Dzięki porozumieniu pomiędzy Carrefour Polska i Totalizatorem Sportowym, od 4 lipca br. klienci wybranych sklepów francuskiej sieci mogą korzystać z usługi „Lotto przy kasach”. Usługa umożliwia klientom płacącym za zakupy nabycie przy kasie zakładów Lotto lub Lotto Plus zawieranych metodą „chybił trafił” na najbliższe losowanie.
Odwiedzający sklepy Carrefour mogą zagrać w Lotto za 3 zł, 6 zł i 9 zł, które odpowiadają kolejno: jednemu, dwóm bądź trzem zakładom. Ponadto w sprzedaży są także zakłady Lotto Plus, dostępne również w trzech wariantach cenowych: 4 zł, 8 zł i 12 zł, a ich cena także zależy od liczby zakładów. Dodatkowo na monitorach znajdujących się w otoczeniu kas emitowana jest wysokość najbliższej kumulacji Lotto.
– Umowa z Totalizatorem Sportowym poszerzyła ofertę usług dla naszych klientów. Na dzień dzisiejszy jesteśmy jedyną siecią hiper- i supermarketów w Polsce oraz jedną z kilku w Europie – powiedział Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych w Carrefour Polska. – Od kiedy wprowadziliśmy do sklepów tę usługę, odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie nią wśród konsumentów. Cieszymy się, że po raz kolejny Carrefour Polska jest inicjatorem nowych rozwiązań, będących odpowiedzią na oczekiwania klientów. Rozwój usługi wspierany jest u nas innowacyjnym modelem komunikacji przy kasach, gdzie papierowe materiały są zastępowane komunikacją cyfrową. Klienci mogą zobaczyć wartość kumulacji na monitorach zainstalowanych przy kasach – dodałGrzegorz Wazowicz.
Sieć Carrefour cały czas rozwija listę sklepów, w których można zagrać w Lotto. Do końca sierpnia usługą objętych zostanie łącznie około 100 super- i hipermarketów w całej Polsce.
W sklepach Carrefour konsumenci mogą również skorzystać z usług finansowych, takich jak: karta kredytowa Visa, pożyczki gotówkowe oraz zakupy na raty. Co więcej, klienci mogą opłacić rachunki, a także zakupić i zrealizować bony towarowe, doładować telefon kartami, zakupić karty startowe T-Mobile, a od 2015 r. mają możliwość zakupu kart podarunkowych znanych zewnętrznych partnerów m.in. Google Play, TK Maxx, Facebook czy Zalando.
Chcąc jak najlepiej zaspokajać potrzeby i oczekiwania swoich klientów, Carrefour Polska dynamicznie inwestuje w zmiany w swoich sklepach oraz wprowadza liczne innowacje. Sieć dąży do zaoferowania swoim klientom szerokiego i różnorodnego wyboru produktów, wysokiej jakości oraz atrakcyjnych cen, a także przyjemnych i wygodnych zakupów w każdym ze swoich sklepów.