BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
WstawaNIE, kąpaNIE, szykowaNIE do pracy lub szkoły. Niemalże każda poranna czynność ma w sobie pierwiastek negatywności. A gdyby zacząć dzień na „TAK”? Producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych z Przechlewa postanowił zrobić to w swojej najnowszej kampanii „ŚniadaTAK”.
– W kampanii ŚniadaTAK postanowiliśmy odczarować wizerunek poranków i pokazać konsumentom, jak dobrze zacząć dzień. Core naszej idei stanowi zabawa słowem. Wykorzystujemy wszechobecne w porannych czynnościach „NIE” i zastępujemy je optymistycznym „TAK”! Nasze pyszne Kiełbaski Śniadaniowe, które właśnie dołączyły do oferty sieci Biedronka zamienią każde śniadaNIE w śniadaTAK. – tłumaczy Zbigniew Wysocki, Marketing Director w Goodvalley, producencie marki Dolina Dobra – W ramach kampanii stawiamy po raz kolejny na dobrą widoczność w outdoorze, co będzie można zauważyć zarówno na przystankach autobusowych, bankomatach, jak i w formie reklamy wielkoformatowej. Koncept słowotwórstwa, który daje nam dużą dowolność idealnie wpasowuje się również w przestrzeń internetową, dlatego do naszych działań angażujemy popularnych twórców specjalizujących się w tematyce gastronomicznej, lifestyle’owej, ale i zakupowej. Kampanię Doliny Dobra po raz kolejny charakteryzuje duża doza humoru i nieszablonowe podejście, do którego zdążyliśmy już przyzwyczaić konsumentów w naszych poprzednich kreacjach.
Link do spotu: Każde śniadaNIE zamieniamy na lekkie, pożywne i szybkie śniadaTAK (youtube.com)