W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną. Punkt został wyposażony m.in. w nowoczesne urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki i blaty, przy których można zjeść ciepły posiłek i napić się kawy czy shake’a, słuchając muzyki. Klienci znajdą tu poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café, a także cztery rodzaje frytek z różnymi dodatkami.
– Priorytetem Żabki jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i uwalniać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida łączymy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, w tym nowych dań na bazie frytek, kawy czy shake’a, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, w komfortowych warunkach, np. w przerwie między zakupami. W obsłudze klientów pracowników wspomogą nowoczesne urządzenia – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.
Trzy wydzielone strefy
Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego, a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 102 mkw. Punkt tworzy spójną kompozycję pod względem nawigacyjnym, która prowadzi konsumenta przez różne etapy zakupów. W placówce są wydzielone trzy strefy, różniące się także kolorystyką: sklepowa, gastronomiczna i konsumpcyjna.
Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Strefę konsumpcyjną dobrze widać już od wejścia. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę. Strefa ta jest dodatkowo oświetlona. Z kolei wzdłuż witryny sklepowej znajdują się wysokie stoliki, a dla wygody klientów robiących zakupy z małymi dziećmi przygotowano dziecięce foteliki. Spożywaniu posiłków towarzyszy muzyka. Wnętrze sklepu zostało wzbogacone m.in.: intrygującą fototapetą, realistycznym „deszczem frytek” czy trzema dużymi ekranami, na których prezentowana jest oferta produktowa.
Nowoczesne urządzenia dla wygody klienta i obsługi
Strefa gastronomiczna jest wyposażona w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki czemu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej. Mogą one służyć jako moduły chłodnicze lub mroźnicze, w zależności od potrzeby. Natomiast większą wydajność pomaga osiągnąć nowa witryna grzewcza. Dzięki niej burgery i inne produkty z oferty #PROSTOzPIECA pozostają ciepłe nawet przez kilkadziesiąt minut, co pozwala pracownikom na szybszą obsługę klientów.
źródło: Żabka Polska
oprac.: red.