Od początku kwietnia br. firma Żabka Polska, dzięki aplikacji mobilnej żappka zachęca do wspierania 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Sieć przedłużyła inicjatywę przekazywania punktów, tzw. żappsów do 31 maja br. Przekazane przez klientów żappsy firma podwaja i przekazuje placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Do tej pory, dzięki aplikacji i użytkownikom żappki zebrano dla szpitali ponad 2 mln zł, które zostały przeznaczone m.in. na zakup urządzeń do dezynfekcji, kardiomonitorów czy środków ochrony osobistej dla personelu.
– Użytkownicy aplikacji żappka, których jest już ok. 3 mln, z dużym entuzjazmem włączali się dotychczas w działania firmy Żabka Polska wspierające walkę z pandemią. Zdecydowaliśmy się przedłużyć akcję przekazywania żappsów przez użytkowników aplikacji do końca maja, aby każdy, kto dokonuje zakupów w naszej sieci mógł nadal zbierać punkty i przeznaczyć je na ten szczytny cel – podkreśla Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.
Do tej pory w inicjatywę włączyło się blisko 194 tys. klientów korzystających z aplikacji. Najczęściej ofiarowywane były cegiełki w wysokości 100 żappsów, zaś blisko połowa angażujących się w inicjatywę zdecydowała się na przekazanie między 100 a 400 punktów. Aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play oraz App Store. Wystarczy ją pobrać na swój smartfon, zarejestrować konto i cieszyć się z korzyści, jakie daje.