Żabka Polska członkiem Rady Reklamy

Detal/Hurt

Żabka Polska członkiem Rady Reklamy

14 września 2020

Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. 

–Tworzenie przyjaznej relacji z klientami, opartej na empatii i rozumieniu ich prawdziwych potrzeb jest dla nas kluczowe w naszej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że wspierając Radę Reklamy będziemy wspólnie działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i zachowania wysokich standardów w działaniach reklamowych na polskim rynku – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe, jako członkowie zwyczajni, oraz firmy, jako członkowie wspierający.

– W wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Żabkę Polska. Jestem przekonana, że razem będziemy aktywnie wspierać działania na rzecz kreowania standardów etycznych w reklamie – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Polski oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy te zostały zapisane w Kodeksie Etyki Reklamy, uchwalanym i stale aktualizowanym przez Radę Reklamy.