„Z miłości do oliwy” to nowa platforma komunikacji marki Monini, lidera sprzedaży oliw extra vergine w Polsce. Platforma integruje działania marketingowe brandu w obszarze 360°. Jej istotą jest ukazanie autentycznej pasji i miłości, jakie od pokoleń towarzyszą rodzinie Monini podczas tworzenia oliw. „Z miłości do oliwy” to wyrazisty komunikat wzmocniony charakterystyczną, wyróżniającą identyfikacją wizualną, która pozwala spojrzeć na świat z „oliwkowej perspektywy”. W ramach platformy, na wszystkich nośnikach i we wszystkich kanałach komunikacji, występuje specjalnie zaprojektowane hasło „Z miłości do oliwy”, które spaja przekaz.
Kampania wprowadzająca nową platformę Monini na rynek obejmuje m.in.: działania na Facebooku oraz Instagramie marki, akcje z influencerami kulinarnymi oraz lifestyle, animacje instore, kampanię radiową (spoty w wersjach 15sekund oraz 8sekund, billboardy sponsorskie), a także intensywną kampanię digital. Część komunikacji stanowi także taktyczna, prosprzedażowa akcja grillowa, która realizowana jest pod parasolem „Z miłości do oliwy”.
Zintegrowana, multikanałowa platforma komunikacji pozwala łatwo zidentyfikować i zrozumieć konsumentom USP marki Monini: „Miłość do oliwy w rodzinie Monini przekazywana jest z pokolenia na pokolenie, dzięki czemu dajesz to co najlepsze tym, których kochasz”.