Supermarkety typu proximity Mila, odnotowują wzrost sprzedaży w dotychczas zmodernizowanych sklepach. 2 marca w Płocku uruchomiono piąty sklep, który przeszedł remodeling. W obiekcie, podobnie jak w czterech pozostałych, odnowiono stoiska: cukierniczo-piekarnicze, mięsno-wędliniarskie oraz samoobsługowe stoisko alkoholowe. – Dzięki remodelingowi średnia procentowa sprzedaż zwiększa się dwucyfrowo. To bardzo dobry wynik. Zaobserwowane przez nas wzrosty dowodzą, że decyzja o zmianach była słuszna. Zmodernizowane sklepy są reprezentatywne dla całej naszej sieci, dlatego należy oczekiwać, że podobne wyniki osiągniemy w pozostałych sklepach – mówi Artur Góralczyk, prezes sieci supermarketów Mila. Biorąc pod uwagę rezultaty jakie przynoszą remodelingi sklepów, sieć zapowiada, że zamierza modernizować kolejne punkty. Towarzyszyć im będzie poszerzenie oferty produktów marki własnej. – – Nasza sieć liczy obecnie 188 supermarketów. Inwestujemy w rozwój, ponieważ chcemy wykorzystać bardzo dobrą koniunkturę w segmencie proximity, który w kolejnych latach wg prognoz rynkowych będzie rosnąć średnio 8,5% rocznie. Moment na zmiany jest dobry również dzięki sprzyjającemu otoczeniu makroekonomicznemu. Płace rosną, a bezrobocie maleje – tłumaczy prezes Artur Góralczyk.