Grupa Chorten w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia, a jednym z elementów promujących ten jubileusz jest akcja prokonsumencka z 15 znanymi markami. Klienci robiąc zakupy mogą wziąć udział w urodzinowej loterii sklepów Chorten.
Od 27 maja do 30 czerwca zaplanowano akcję promocyjną w ponad 500 sklepach. To placówki przede wszystkim na terenie województwa podlaskiego i mazowieckiego, ale także lubelskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i kujawsko-pomorskiego. Program lojalnościowy opiera się na współpracy z markami takimi, jak m.in.: Koral i Bracia Koral, Knorr, Lay’s, Pepsi, Wedel, Łaciate, lody Nestle, Vegeta i Podravka, Lech oraz Tymbark. Klienci kupując wybrane produkty mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody m.in. 10 wyciskarek wolnoobrotowych, 10 rowerów oraz nagrodę główną w postaci SEATA Ibizy.
– Tego typu akcje są bardzo lubiane przez klientów i jednocześnie podnoszą lojalność zakupową, bo konsument ma powód, by wrócić do sklepu. Współcześni klienci oczekują takich programów, wręcz są dla nas inspiracją przy ich tworzeniu. To także narzędzie do budowania pozytywnego wizerunku przyjaznych sklepów po sąsiedzku. Wiele sklepów partnerskich jest z nami od początku istnienia grupy, niemal codziennie podpisujemy kolejną umowę, a specjalnymi akcjami chcemy wyróżnić te najlepiej współpracujące placówki – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.