Wystartowała kampania reklamowa herbat zielonych Big-Active

Kampanie

Wystartowała kampania reklamowa herbat zielonych Big-Active

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej jest przypomnienie szerokiej gamy zielonych herbat marki Big-Active, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych wariantów: Big-Active Zielonej z Limonką i Mandarynką oraz Big-Active Zielonej Earl Gray z Bergamotką.

Pierwszy etap zakrojonych na szeroką skalę działań komunikacyjnych obejmuje emisję spotu reklamowego w dużych stacjach wizerunkowych oraz kanałach tematycznych. Jednocześnie rozpocznie się intensywne wsparcie w mediach online, zarówno na portalach internetowych VOD głównych dostawców telewizyjnych, jak i stronach internetowych.

Natomiast od 28 września, w wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.