Wystartował Megaturniej  – promocja wspierająca handel tradycyjny

Aktualności

Wystartował Megaturniej – promocja wspierająca handel tradycyjny

14 kwietnia 2015

9 kwietnia ruszył Megaturniej, ogólnopolska akcja promocyjna obejmująca niemal 10 000 sklepów zrzeszonych w sieciach abc, Delikatesy Centrum, Eurosklep, Gama, Groszek i Lewiatan. Oprócz możliwości zdobycia łącznie ponad 1 400 nagród pieniężnych, klienci sklepów mają szansę na występ w wyjątkowym teleturnieju, emitowanym na antenie TV Polsat. Nagroda główna to 250 000 zł!

Zasada uczestnictwa w Megaturnieju jest bardzo prosta – wystarczy zrobić zakupy za zaledwie 10 zł, w tym kupić przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Klienci mają szansę na zdobycie licznych nagród pieniężnych w loterii w ramach 6. losowań (pierwsze już 24 kwietnia), a także na występ w telewizji. Wyjątkowy teleturniej MISTRZ ZAKUPÓW, stworzony specjalnie dla Eurocash, emitowany będzie na antenie TV Polsat, a poprowadzi go Piotr Gąsowski. Uczestnicy teleturnieju będą walczyć o nagrodę główną – 250 000 zł!

Grupa Eurocash od lat inwestuje w rozwój tradycyjnego handlu detalicznego, organizując sieci franczyzowe i dostarczając właścicielom sklepów efektywne narzędzia do zdobywania przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. W latach 2013-2014 konsumenci mogli m.in. wziąć udział w dwóch edycjach MEGALOTERII, pierwszej na polskim rynku handlu detalicznego akcji promocyjnej na tak dużą skalę.

– W obu edycjach MEGALOTERII zebraliśmy ponad 5 milionów kuponów loteryjnych, a do klientów sklepów trafiło 200 samochodów osobowych. Dzięki doskonałej komunikacji oraz zaangażowaniu naszych franczyzobiorców, wszystkie przewidziane nagrody zostały wręczone konsumentom. Jestem przekonany, że innowacyjna formuła MEGATURNIEJU, gdzie dla uczestników mamy m.in. występ w telewizji i szansę na zdobycie 250 000 zł, przyczyni się do sukcesu tej promocji. Tradycyjnie już, naszej flagowej akcji promocyjnej będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa w ogólnopolskiej telewizji, radiu i w Internecie, a organizacja teleturnieju w TV Polsat w godzinach najlepszej oglądalności dodatkowo wzmocni wizerunek naszych sieci franczyzowych oraz przełoży się na dalszą poprawę konkurencyjności naszych franczyzobiorców na polskim rynku detalicznym – wskazał Luis Amaral, prezes Eurocash.

Akcja promocyjna MEGATURNIEJ rozpoczęła się 9 kwietnia i będzie trwać do 1 lipca br., zaś teleturniej MISTRZ ZAKUPÓW będzie można oglądać na głównej antenie Polsatu od czerwca. Więcej informacji o promocji można znaleźć na stronie www.megaturniej.pl