„Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour

Aktualności

„Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour

12 lipca 2017

Carrefour Polska, Sponsor Główny 74. Tour de Pologne, rozpoczyna zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. Klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. Akcja będzie wsparta kampanią online oraz działaniami w sklepach.

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w tegoroczny wyścig Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom jak istotna w strategii firmy jest promocja aktywności fizycznej  i zdrowego odżywiania. Sieć pragnie się angażować w długoterminowe inicjatywy, dlatego planuje kontynuację współpracy z Tour de Pologne w kolejnych latach.

We wszystkich hipermarketach, supermarketach oraz w sklepach franczyzowych Carrefour Express, już 28 czerwca pojawiły się dodatkowe materiały reklamowe takie jak plakaty przy wejściu do sklepów, plakaty nad linią kas, w alejkach centralnych oraz głównych, a także specjalne wobblery z „ciekawostkami” m.in. o izotonikach, akcesoriach rowerowych czy wodzie. Dodatkowo, w sklepach Carrefour dostępne są specjalne torby na zakupy z informacją o zaangażowaniu sieci w tegoroczny wyścig Tour de Pologne.