Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.
Marka Goplana została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku i tym samym zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands 2013/2014 w kategorii słodycze rodzime. Ponadto brandy Goplana, Grześki i Jeżyki ponownie otrzymały tytuł Created in Poland Superbrands. Wyróżnienie stanowi dowód ich przynależności do grona mocnych wizerunkowo, najchętniej polecanych przez konsumentów marek na polskim rynku. Otrzymane certyfikaty świadczą o ich wysokiej rozpoznawalności i dużej sile w oczach ekspertów. To także znak zaufania i docenienia przez klientów najwyższej jakości i dobrego smaku, oferowanych przez nie produktów.
Celem projektu jest wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Jego pomysłodawcą jest The Superbrands Ltd., niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu wyróżniających się marek. Laureaci zostają wyłaniani przez 15 000 konsumentów, na podstawie głosowania internetowego, przeprowadzonego przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.