– Wynik finansowy jaki osiągnęliśmy w pierwszej połowie tego roku jest zasługą wszystkich naszych pracowników, partnerów biznesowych i dostawców, dlatego chciałbym bardzo podziękować za ich ciężką pracę – mówi David Morris, prezes Tesco na Europę Środkową. Wszystkie nasze wysiłki skupiamy na tym, aby dbać o naszych klientów, każdego dnia coraz lepiej. Stworzenie jednej jednostki biznesowej dla Polski, Czech, Słowacji i Węgier pozwoliło nam uprościć naszą pracę i uwolnić zasoby, by móc inwestować w poprawę oferty w naszych sklepach.
Sprzedaż like-for-like na wszystkich rynkach europejskich wzrosła, co jest wynikiem pozytywnej reakcji klientów na inwestycję w świeżą żywność
Stworzenie jednej jednostki biznesowej w Europie Środkowej przyspieszyło wzrost i zmniejszyło koszty operacyjne
Całkowita sprzedaż like-for-like poza granicami Wielkiej Brytanii wzrosła w pierwszej połowie roku, po raz pierwszy od prawie trzech lat
Sprzedaż Grupy Tesco spadła o 0,3% (bez różnic kursowych)
Więcej szczegółów znajduje się w komunikacie prasowym Grupy Tesco: http://www.tescoplc.com/index.asp?pageid=164