Wybrano władze Polskiej Organizacji Reklamodawców

Aktualności

Wybrano władze Polskiej Organizacji Reklamodawców

14 września 2023

11 września br. w głosowaniu wyłoniono członków rady nadzorczej, prezeskę, a także dyrektorkę zarządzającą Polskiej Organizacji Reklamodawców. POR powstała m.in. w celu wzmocnienia głosu branży w istotnych kwestiach legislacyjnych oraz zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej.

Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców została Anna Dzięrzedzka z PepsiCo. Do Rady Nadzorczej POR wybrani zostali również: Małgorzata Lubelska (przewodnicząca Rady, Kompania Piwowarska), Marta Życińska (wiceprzewodnicząca, Mastercard), Donata Wolińska (LOreal), Magda Kosińska (Versuni) oraz Piotr Bobrycki (Dr Oetker).

W zarządzie znaleźli się również:

  • Aleksandra Gawlas (Henkel),
  • Barbara Pijanowska (Credit Agricole),
  • Katarzyna Skrzeczyńska (H&M),
  • Dariusz Maciołek (BNP Paribas).

Dyrektorką zarządzającą została Elżbieta Gorajewska, która od 35 lat jest związana z branżą badawczą. 25 lat przepracowała jako dyrektor zarządzająca AGB i Nielsen Audience Measurement.

W skład komitetu założycielskiego weszli przedstawiciele takich marek jak: Pepsico, Henkel, Autopay, BNP Paribas, Credit Agricole, Dr. Oetker, E. Wedel, FritoLay, Haleon, H&M, L’Oréal, Mondelez, T-Mobile, Nestlé oraz Visa.

– To ważny moment dla polskich marketerów, ponieważ dotychczas na rodzimym rynku nie mieliśmy tak szerokiej oraz sformalizowanej reprezentacji. Chcemy również integrować nasze środowisko, dlatego jesteśmy otwarci na nowych członków i zapraszamy do POR – mówi Anna Dzięrzedzka, prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców.

– Otwarta formuła naszej organizacji ma na celu wypracowanie szerokiego sojuszu reklamodawców, a także wzmocnienie ich głosu w dyskusji na temat istotnych spraw legislacyjnych, regulujących funkcjonowanie całej branży marketingowej. To ważny moment dla polskich marketerów, ponieważ dotychczas na rodzimym rynku nie mieliśmy tak szerokiej oraz sformalizowanej reprezentacji. Chcemy również integrować nasze środowisko, dlatego jesteśmy otwarci na nowych członków i zapraszamy do POR – deklaruje.

źródło: Marketing przy kawie/Brief
Oprac.: Klaudia Walkowiak