Współpraca Anwim S.A. z Parkiem Rozrywki Energylandia

Detal/Hurt

Współpraca Anwim S.A. z Parkiem Rozrywki Energylandia

Anwim S.A., właściciel marki MOYA, nawiązał współpracę marketingową z największym parkiem rozrywki w Polsce, Energylandia w Zatorze k. Krakowa. W ramach umowy, barwy MOYA widoczne będą m.in. na mapach Parku, uniformach pracowników oraz strefie specjalnej MOYA Formuła. 

Umowa została podpisana na dwa kolejne sezony. Oprócz umieszczenia logotypów MOYA na drogowskazach, mapach i innych materiałach graficznych oraz otwarcia dedykowanej strefy MOYA Formuła, emblematy sieci stacji paliw widoczne będą także na pojeździe Energylandia Rally Team, który weźmie udział w tegorocznym rajdzie Dakar.

– Dynamiczny rozwój sieci stacji paliw MOYA oznacza także podjęcie niekonwencjonalnych działań marketingowych oraz CSR. Współpraca z parkiem rozrywki nie jest typowym przedsięwzięciem dla firmy paliwowej, jednak dostrzegamy duży potencjał płynący z tej kooperacji. Energylandia to największy w naszym kraju park rozrywki, który pozwoli nam zwiększyć rozpoznawalność marki MOYA – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych, członek zarządu Anwim S.A.

W strefie MOYA Formuła znajdować się będą trzy punkty gastronomiczne, w tym Pit Stop Zapiekanki oraz  Crazy Bubble. Głównym punktem będzie MOYA Formuła Restaurant – jedna z trzech największych restauracji w Parku Rozrywki Energylandia.

Główną atrakcją strefy MOYA Formuła jest Roller Coaster o tejże nazwie, którego innowacyjność polega na wyrzucie magnetycznym (tak zwany Launched Coaster), dzięki któremu pasażerowie rozpędzają się do 100 km/h w raptem 2-3 sekundy. To także pierwszy zaprojektowany indywidualnie na potrzeby Energylandii Coaster, który cieszy się wielką popularnością wśród odwiedzających to miejsce gości. Wyróżniają go także najwyższe parametry bezpieczeństwa. W trakcie przyspieszenia generowane są przeciążenia dochodzące od -1 do 4,5 g.

Oprócz tego goście strefy MOYA Formuła mogą skorzystać z klasycznego autodromu, czyli uwielbianych przez całe rodziny samochodzików oraz planetarium, które oferuje kilkunastominutowe seanse filmowe, w tym edukacyjny film poświęcony historii lotnictwa.

– Marka MOYA idealnie wpisuje się w klimat Strefy Formuła, która niebawem otrzyma nowy branding. Paliwo kojarzy się z mocą, energią i szybkością. To też integralne cechy ultraszybkiego Roller Coastera Formuła, który niczym strzała rozpędza się i wciska nas w fotel, a tym samym daje nam zastrzyk adrenaliny. Z radością rozpoczęliśmy realizację naszego wspólnego projektu MOYA Formuła. Wierzymy w to, że synergia podejmowanych działań przyniesie owoce dla obu stron – mówi Justyna Dziedzic, Dyrektor ds. Marketingu Parku Rozrywki Energylandia.

W sąsiedztwie Parku Rozrywki Energylandia w Zatorze znajduje się stacja paliw MOYA o standardzie premium. Obiekt wyposażony jest w rozbudowany koncept gastronomiczny Pizza&Caffe MOYA, w którym oprócz standardowego menu klienci mogą dodatkowo spróbować jednego spośród sześciu rodzajów pizzy, a także atrakcyjnych zestawów obiadowych. Na stacji znajdują się dwie strefy wypoczynku – jedna wewnątrz, druga na zewnątrz. Młodzi rodzice mogą skorzystać z osobnego pomieszczenia do przewijania niemowląt.