W październiku klienci sklepów Biedronka będą mogli zakupić specjalne bukiety róż – część środków z ich sprzedaży wesprze działania edukacyjne Polskiego Komitetu Zwalczania Raka. Kwiaty biorące udział w akcji będą opatrzone nalepką z hasłem: „Kwota 1 zł z bukietu wspiera profilaktykę raka”. Dzięki zebranym środkom finansowym utworzony zostanie m.in. portal edukacyjny. Będzie on pełnił funkcję bazy wiedzy na temat zapobiegania nowotworom, sposobom ich wczesnego wykrywania, psychoonkologii czy praw pacjenta. Znajdzie się na nim także przewodnik dla chorych i ich rodzin z bazą adresów i kontaktów do instytucji oraz jednostek służby zdrowia. Kolejnym elementem wspólnego projektu sieci będzie program edukacyjny skierowany do młodzieży w wieku 13-16 lat. Ma on dotyczyć profilaktyki chorób przewlekłych, w tym nowotworów oraz problematyki związanej z zaburzeniami odżywiania, jak anoreksja czy bulimia.