WSP Społem Kielce będzie kontynuować sprawdzoną strategię rozwoju

Aktualności

WSP Społem Kielce będzie kontynuować sprawdzoną strategię rozwoju

W 2017 r. WSP Społem postawi na kontynuacje polityki firmy opartej na poszerzeniu oferty produktów, wzmocnienie działań marketingowych, unowocześnienie parku maszynowego. – W pełni zrealizowaliśmy plan działań założony na 2016 r. W ubiegłym roku skupiliśmy się na wprowadzeniu kilku nowości produktowych, utrzymaniu wysokiej dynamiki sprzedaży oraz rozwoju kanałów dystrybucji – mówi Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP Społem. Produkty firmy dostępne są również poza granicami Polski. W ubiegłym roku producent przeprowadził 4 kampanie informacyjno-promocyjne dotyczące sztandarowych wyrobów – musztard, majonezów, sosów, ketchupów. Ostatnią nowością, jaka pojawi się na rynku jest Majonez Kielecki Omega-3 z wysokonasyconymi kwasami tłuszczowymi.