Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali tegorocznej edycji targów WorldFood Warsaw. Ogłoszono również zmianę nazwy na WorldFood Poland.
Przez wiele miesięcy intensywnie pracowano na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których można było skorzystać podczas targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczono dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy docenili wystawcy i odwiedzający. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski – Przewodniczący Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim, Witold Strobel – Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła – „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu roku 2019 zapraszam wszystkich na Targi pod nową nazwą: WorldFood Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać. Wierzymy, że już wkrótce staniemy się najbardziej prestiżowymi FOOD FAIR w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam nadzieję, że WorldFood POLAND będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a każdy świadomy biznesmen tej branży nie będzie się mógł bez nas obyć. Dziś proszę wszystkich o jedno: wpiszcie do kalendarzy VI edycję WordFood POLAND z obowiązkową adnotacją: nie zapomnieć. Żadne nawet najbardziej atrakcyjne firmowe strony internetowe nie zastąpią bezpośredniej relacji międzyludzkiej a Państwo najlepiej o tym wiedzą.”
Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI zaroiły się od tłumów przedstawicieli począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym. Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych innowacjach.