Wojciech Wysocki, Market Insight Manager, Nestlé Waters

Wywiady

Wojciech Wysocki, Market Insight Manager, Nestlé Waters

04 maja 2016

„Poradnik Handlowca”: Które wody mineralne z Państwa portfolio warto polecić do codziennej konsumpcji polskim klientom, aby mogli cieszyć się dobrym samopoczuciem?

Wojciech Wysocki: Przede wszystkim Nestlé Waters Polska chce poprawiać jakość życia ludzi dzięki Zdrowemu Nawodnieniu, poprzez przekazywanie naszej pasji do wody. Mamy szerokie portfolio marek, które spełnia oczekiwania naszych konsumentów o każdej porze dnia. Nałęczowianka to marka dla klientów, którzy cenią witalność, a woda mineralna pomaga im pozostać w formie na co dzień. Marka poza najpopularniejszym na rynku formatem butelek 1,5 l (w zależności od preferencji o różnych stopniach nagazowania), oferuje także aż trzy rozwiązania dla klientów, którzy potrzebują mieć wodę pod ręką przez cały dzień w pracy, na treningu czy w plenerze. W portfolio Nałęczowianki dostępne są: Nałęczowianka 1 l dla osób, które potrzebują więcej wody w trakcie aktywnego dnia, wygodna Nałęczowianka 0,75 l z korkiem sportowym, idealna w czasie aktywności fizycznej, oraz mała i poręczna Nałęczowianka 0,5 l (gazowana i niegazowana). Dla rodzin, które codziennie dbają o zdrowe nawodnienie swoich najbliższych, polecamy wodę źródlaną Nestlé Pure Life z pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka w żywieniu kobiet w ciąży i dzieci powyżej pierwszego roku życia. Woda Nestlé Pure Life jest dostępna w butelkach 1,5 l, 0,5 l oraz specjalnie dla najmłodszych konsumentów w wygodnej małej butelce 0,33 l z korkiem sportowym.