Z myślą o dzieciach w wieku od 7 do 12 lat Nestlé Waters wprowadza na rynek nowość: wodę Nestlé Pure Life – „Bystrzacha” o pojemności 0,5 l. W swojej kampanii marka ponownie kładzie szczególny nacisk na edukację i pomoc dzieciom oraz rodzicom w zrozumieniu korzyści płynących ze zdrowego nawodnienia. Dotychczas, oferta produktów Nestlé Waters przeznaczonych dla najmłodszych dzieci i ich rodzin obejmowała butelki o pojemności 330 ml. Starsze dzieci potrzebują jednak większej ilości dziennej dawki wody, dlatego specjalnie dla nich, marka Nestlé Pure Life przygotowała poręczne butelki niegazowanej wody źródlanej o pojemności 500 ml z wygodnym, sportowym korkiem. Oprócz nowego formatu butelki wody, elementem, który wyróżnia nowy produkt jest specjalne miejsce na etykiecie, w którym dzieci mogą wpisać swoje imię lub „ksywkę”. Etykiety występują w trzech różnych wzorach kolorystycznych: „Kosmiczna Gwiazda”, „Arcymistrzunio” i „Bystrzacha”, ale wszystkie mają ten sam kod kreskowy. W każdej zgrzewce znajduje się miks trzech etykiet. Dodatkowo, na zgrzewkach znajduje się zagadka w postaci labiryntu, z którą poradzi sobie każdy bystrzak. Wszystkie działania wpisują się w strategię marki, która przywiązuje szczególną wagę do edukacji rodzin, przede wszystkim w zakresie prawidłowego i regularnego picia wody, co wpływa na kształtowanie odpowiednich nawyków i zdrowego trybu życia.