„Wiosną kopce na stołach rosną” – intensywna kampania reklamowa produktów Dr. Oetkera

Kampanie

„Wiosną kopce na stołach rosną” – intensywna kampania reklamowa produktów Dr. Oetkera

04 marca 2015

Ciasto Kopiec Kreta oraz jego siostrzana wersja: Babeczki Kopce Kreta Dr. Oetkera silną kampanią telewizyjną otwierają tegoroczny sezon wiosenny. Spot reklamowy emitowany będzie w marcu przez największe ogólnopolskie stacje telewizyjne.

Kopiec Kreta to produkt od lat doceniany za wyjątkowy smak, charakterystyczny wygląd oraz szybkość i łatwość przygotowania. Babeczki Kopce Kreta o tym samym smaku oferują dodatkowo prostotę przygotowania, możliwość atrakcyjnej ekspozycji na stole i łatwość spożywania oddzielnych porcji.

Obydwa produkty będą smacznym sposobem na zaskoczenie świątecznych gości, świetnie sprawdzą się podczas wiosennych przyjęć, spotkań w gronie przyjaciół, a także weekendów.

Telewizyjna kampania reklamowa wspierająca Kopce Kreta rusza 2 marca. Spot emitowany będzie przez największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP 1, TVP 2, TVN, POLSAT oraz stacje tematyczne.

Atrakcyjne inspiracje z wykorzystaniem Kopca Kreta – ciasta i babeczek znajdują się na ulotkach dołączonych do opakowań produktów oraz na stronie internetowej www.oetker.pl.

Spot można zobaczyć klikając w poniższy link:

https://www.youtube.com/watch?v=bHMdc2uCE7o