Galeria Północna wzbogaca swoją ofertę. Z końcem lipca do grona najemców dołączyła marka Winestory oferująca szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych win, whisky, koniaków, likierów oraz innych alkoholi.
Mimo wakacyjnego sezonu oraz trwającej cały czas pandemii koronawirusa Galeria Północna nie zwalnia tempa i systematycznie uatrakcyjnia ofertę dla klientów. Tym razem ofertę centrum handlowego zasilił sklep Winestory. W jego asortymencie dostępne są starannie wyselekcjonowane wina oraz bogaty wybór whisky, koniaków, likierów, ginów, wódek i rumów sprowadzanych prosto z Jamajki, Martyniki, Kuby czy Barbadosu. Salon znajduje się na parterze galerii w pobliżu sklepu New Yorker, a jego otwarcie miało miejsce w środę, 29 lipca.
Winestory to rodzinna firma, stworzona z pasji do wina oraz potrzeby szerzenia kultury picia wina i wiedzy na temat doboru alkoholi do potraw. Marka od lat współpracuje z winiarzami na całym świecie, dzięki czemu może zaoferować swoim klientom wyselekcjonowane trunki. Winestory dużą uwagę przykłada też do obsługi klienta, dlatego w salonach zatrudnieni są profesjonalni doradcy, posiadający specjalistyczną wiedzę na temat win i alkoholi mocnych. Nowo otwarty lokal Winestory w Galerii Północnej jest już 9. sklepem marki w Warszawie.