Sieć sklepów Freshmarket rozpoczęła współpracę z prestiżowym Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich. Efektem wzajemnego partnerstwa jest specjalnie wyselekcjonowana oferta win, dostępna we wszystkich sklepach w Polsce. W ramach współpracy, sieć będzie także Oficjalnym Partnerem XV edycji Mistrzostw Polski Sommelierów.
Mistrzostwa Polski Sommelierów to niewątpliwie jedno z najbardziej renomowanych wydarzeń w branży. Co roku, o tytuł mistrza rywalizuje ze sobą kilkunastu najzdolniejszych sommelierów, którzy na co dzień starają się szerzyć kulturę spożywania wina w Polsce. Ta idea przyświeca także marce sklepów Freshmarket, dlatego w tym roku sieć została Oficjalnym Partnerem XV edycji Mistrzostw Polski Sommelierów, które planowane są na maj 2015.
W ramach wzajemnej współpracy, członkowie stowarzyszenia, na czele z prezydentem, Piotrem Kameckim oraz wiceprezydentem Andrzejem Śmigielskim oraz specjaliści z sieci przygotowali ofertę win rekomendowanych przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich.
W doborze win uczestniczył także Andrzej Strzelczyk – Mistrz Polski Sommelierów. Rekomendację najbardziej prestiżowej organizacji winiarskiej w Polsce otrzymały między innymi hiszpańskie wino Faustino Rivero Rioja oraz włoskie Contessa Carola Primitivo di Manduria. Wina te zostały oznaczone specjalnym znakiem jakości Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. W ciągu roku pojawią się kolejne.
– Wybraliśmy najlepsze wina w swoich kategoriach cenowych i przyznam, że cieszę się, że na półkach znajdą się butelki już od kilkunastu złotych, z dobrą relacją ceny do jakości. Tylko w ten sposób można upowszechnić kulturę picia wina w Polsce, a dzięki naszej wspólnej pracy zagwarantować Klientowi sieci Freshmarket wyselekcjonowaną jakość – komentuje Piotr Kamecki, prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.
Sieć Freshmarket od kilku lat rozwija kategorię win, oferując swoim Klientom wyselekcjonowane, unikatowe na rynku produkty wysokiej jakości, w atrakcyjnych cenach. W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Sommelierów Polskich będzie wspierać kulturę picia wina w Polsce, a także przybliżać Klientom wiedzę na temat tego wyjątkowego trunku.