Wielkopolskie Livio z dobrymi wynikami

Aktualności

Wielkopolskie Livio z dobrymi wynikami

22 czerwca 2017

Wielkopolskie Livio z dobrymi wynikami

Poznański oddział LD Holding S.A. zamknął pierwszy kwartał  liczbą  470 sklepów w sieci Livio . Od początku roku przybyło 50 nowych placówek handlowych.

Wsparcie na miarę potrzeb

Wielkopolska to region dużych możliwości.  Ekspansję  na tym terenie prowadzi siedmiu koordynatorów.  Przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, budujemy swoją strategię uwzględniając ciągle rosnące oczekiwania franczyzobiorców. Dotyczą one zarówno możliwości zakupu towarów w atrakcyjnych cenach, jak również działań wspierających sprzedaż detaliczną. Odpowiadając na to zapotrzebowanie oferujemy akcje zakupowe z możliwością uzyskania dodatkowej dopłaty oraz organizujemy akcje wspierające poprzez dostarczanie co dwa tygodnie bezpłatnych gazetek i plakatów promocyjnych.  Kolejną formą wsparcia naszych franczyzobiorców jest możliwość uczestniczenia klientów sklepów w programie lojalnościowym “Super Profit”. Przekłada się to na wzrost sprzedaży i częstotliwość zakupów, rośnie koszyk zakupowy, dotychczasowi klienci zachowują lojalność, zaś nowych przybywa.                                                                                                                                               Nie tylko atrakcyjna cena

Cena jest bardzo ważnym kryterium wyboru miejsca zakupów, jednak klienci coraz bardziej   zwracają uwagę na atmosferę w sklepie. Liczy się jakość obsługi, różnorodność asortymentu, wygląd placówki. LD Holding stawia więc na podnoszenie jakości zrzeszonych pod szyldem Livio sklepów poprzez przeprowadzane remodellingi, połączone z odpowiednim ułożeniem asortymentu zgodnie z przygotowanymi planogramami. Sklepy muszą być funkcjonalne i wygodne, a przy tym estetyczne. Standard wykończenia, który dotąd kojarzony był głównie z delikatesami przenoszony jest do sklepów Livio. Postawiono na aranżację wnętrz oraz maksymalne wykorzystanie powierzchni sklepów, co w efekcie przekłada się na wzrost obrotów.  Ważnym elementem wsparcia jest oferta produktów marki własnej. Są to wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, które skutecznie zaspokajają potrzeby klientów. Aktualnie w ofercie posiadamy ponad 300 produktów marki własnej, w tym słodycze, napoje, kawy, karmy dla zwierzą wiele innych.                                                                                Wszystkie te działania powodują, że sieć jest pozytywnie postrzegana, co przekłada się na dobrą opinię o Livio na terenie Wielkopolski.