Tegoroczna edycja Targów Regionalnych – jesień 2019, dla regionu wielkopolskiego odbyła się w dniach 3-4 października w Hotelu Atut**** w Licheniu. Głównym celem wydarzenia było spotkanie o charakterze biznesowo – integracyjnym. Udział wzięli w nim franczyzobiorcy regionu północny-zachód oraz przedstawiciele największych firmy branży FMCG, jak również lokalnie działających przedsiębiorstw.
W spotkaniu uczestniczyło około 250 handlowców, którzy mieli okazję dokonać zakupów na około trzydziestu stoiskach producentów zarówno artykułów spożywczych, wyrobów tytoniowych czy sprzętu sklepowego. Jak co roku na zgromadzonych czekał specjalnie przygotowany Katalog Targowy, który ze swoją promocyjną ofertą będzie dostępny jeszcze przez 2 tygodnie po spotkaniu targowym. Formuła targowo-konferencyjna powoduje, że uczestniczący w wydarzeniu handlowcy mają szansę nie tylko zakupić produkty w promocyjnych cenach, ale również dzięki obecności specjalistów od aranżacji przestrzeni sklepu, remodelingu czy sprzętu elektronicznego dokonać wymiany wiedzy.
– Model, który proponujemy handlowcom odpowiada im. W styczniu tego roku sieć liczyła ponad 1300 placówek, aktualnie ich liczba wynosi ponad 1900. Widać więc, że sieć dynamicznie się rozwija i przyłączają się do niej nie tylko niezależni detaliści, ale także mikrosieci lokalne oraz stacje paliw. Pod koniec roku zamierzamy przekroczyć liczbę 2000 placówek partnerskich. Staramy się także, żeby tempo przyrostu nie przytłoczyło jakości obsługi. Staramy się wiec doszkalać personel, by sprostał oczekiwaniom klientów – powiedział Marek Szybalski, prezes sieci Rabat Detal, w rozmowie z „Poradnikiem Handlowca”.
Kolejne wydarzenia w ramach tegorocznych Targów Regionalnych Rabat Detal odbędą się 24-25 października dla Regionu Dolny Śląsk oraz 14-15 listopada dla Regionu Śląsk.